Rabu, 28 November 2012

A teribble sadness

aq nk mulakan hdop baru
ya Allah , bantulah hambamu ini

Khamis, 22 November 2012

luahkan saja laa

Bismillah
5 days to go.. and then, TGB is my history
sedih, gembira, gelak, suka n duka
semua silih berganti
BADAR, kelab rnd,rumah Petronas,puteri islam, kenangan je tinggal
okay. malas nak cerita semua tu, paper kimia and Bio x setel lagi

XTERKILAN. sebab aku yakin, insyaAllah, aku dah sedaya upaya memanfaatkan kehidupan di TGB. jadi budak baik pernah, nakal pun pernah

handle lagu kat bilik seketariat
jadi MC rollcall
menginterview budak2
jual2
berlakon
bagi tazkirah
DIBERI TAZKIRAH
menggedik
membaik
ok semua pernah
paling x lupa, minggu lepas , JAMUAN BADAR X-CLUSIVE yang DIRANCANG DALAM SEHARI,SYUKUR  brjalan dengan lancar

and, aku dapat banyak kekasih gelap .haha
(semua perempuan, ok)

dapat ramai adik. :)

ok best. Alhamdulillah

diari aku dah penuh so aku tulis kat sini jela

menyampah betul dgr nama laki. yang budak2 ni sebut. xtau nape. WHY O WHY

ok la, sorilah blog aku merepek. dah lah nak kemas2 partition. semak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...