Jumaat, 31 Januari 2014

targettoo

Assalamualaikum. em hai

esok..aku nak balik kajang dah, MASUK SEM 3 woii
 berdebar debar

haa. aku ada benda nak share nih..aku dah cakap dengan adik pasai ni..memalam sebelum tidur ari tu. xtahu la dia dengar ke x.
 Sem 3 ni..

1)Mahu aktif kembali

involve aktiviti. aku sedar mmg ha havoc sem 3. Tapi aku rasa x ley hidup ah kalau asyik dengan buku. so. aku kali ni kena betul betul tapis aktiviti yang dibuat supaya setiap minit valuable.


 2) Kembali dengan komuniti surau.

erk. maksudnya,aku kena wajibkan diri pergi solat jemaah maghrib isyak kat surau bwh. .cara tu aku rasa ley tenangkan diri, lantaklah kalau member member semua lagi prefer jemaah kt atas.
 tapi kena ajak gak dorg.nak hidupkan tarbiah TGB balik dalam diri ni.
 cuma aku perlukan suasana tenang untuk belajar. moga Allah bantu.


3)Jaga hati semua orang..
 baik staff, lecturer, member, tukang sapu cleaner etc.

Ada terbaca pasal org bertaubat n menyesal gle sbb ckp alhamdulillah coz rumah ke apa nth dia sorg je x terbakar, tp myebabkanjiran jiran yg terbakar rumh tu trsinggung. hmm






4)Baik sangka to everyone.
 susah utk vaik sgka dgn org yg bercouple dpn mata. Sem 2 ni betul betul aku buang masa fikir pasal kwn ni.eh. x buang masa. tapi aku nak sangat kita semua jaga ikhtilat. awak tahu x betapa sengsaranya saya nanges laju laju bila tengok awak hias cantik cantik p jumpa bf. Awak bukan tak tahu, benda tu semua x baik..Entahlah wak.. saya  belum cukup kuat untuk cakap depan depan tapi xkan awak x faham signal, yang saya buat selama ni.

Awak, saya x pernah benci awak. saya selesa bersama awak. cuma saya xgemar bila awak ckp mendayu dengan si dia malam malam...


Lemahnya saya..saya cuma mampu benci dengan hati.
 Takpelah wak. saya dah cuba sedaya upaya tegur pelbagai cara..saya tahu awak faham tapi awak lawan.  mungkin salah saya juga.

Dia banyak tolong awak bukan? tegur awak bila awakterserong. tegur awak suruh pakai longgar2. tegur awak jgn taruk gambar dlm pesbuk.
 cuma dia je.  dia cuma nak awak bagi gambar, masa, cinta kat dia.

itu namanya dia kongkong awak.
 itu saja.

saya xada daya dan upaya melainkan Allah sahaja.


ok pause.pehal la aku mcm tulis surat kat sni..

5) xmahu ada kontrovershit.




 aku nak dunia aku cuma aku, keluarga rakan rakan, n masyarakat gitu gitu. Aku xnak dan x mahu org kenakan aku ngan sesiapa.
 dan mula dengan aku lah, jangan timbulkan ia.

6)Quran dihati.InshaaAllah

7) jaga pandangan




hati lah paling susah nak jaga,:-)

 8) bawak brg sikit but xdelah fakir benar. xmahu merepek

9)maintain tidy, meja bagai

 10)exercise ngan buddy

11)raih berkat tak kisah ah cmne pom

12) allahumma solli ala muhammad. selawat selalu

13)subhanallahiwabihamdih.subhanallah al azim. xingat betul x ni.pasni cek balik. selawat yg ringan di mulut but brt d tmbgn
 k tu je wat mse ni

konfem baca balik nt aq malu sndiri

tlg doakan saya. eh. saya pulak

tlg doakan umi ayah sy

shukranp























































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...