Rabu, 10 Jun 2015

asdf. kau baca kau sengal

Aku tak tahu apa yang merasuk aku untuk post banyak ni.
Selama 10 bulan berdiam ni, banyak la benda merubah aku.
Aku cari sahabat. Allah beri 100 kawan. Untuk aku kenali .

Ha. Puitis seh.

Lol

Malas. Malas dah nak percaya.

Aku layan jelah
Aku rasa sifat ni bagus
.haha
Bagus ke.
Aku rasa aku belum baik dengan homosapiens di bumi ini

Maafkan aku
I wish I could be smalllll as small as u cant see me.
Susah jugak

Aku ni ambivert. Orang nampak mcm extrovert tapi no.
My other side I love menyendiri.
Eh yeke
Choy.kecelaruan identiti

Aku harap xde yang baca ni.seyes xde manfaat untuk kau pun.
Aku tulis sebab satu hari nanti entah saat tu time tu kalau aku baca balik aku malu x agaknya dengan diri aku.ha gitew


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...